Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

Γιατί?

Ειλικρινά πιστεύετε πως υπάρχει χειρότερη λέξη απο αυτή?
Σίγουρα την έχετε ακούσει άπειρες φορές.....
Από μικρά παιδιά την ακούμε απο τους γονείς μας-γιατί δε τρώς, γιατι παίζεις , γιατι πειράζεις τον αδερφό σου κ.α πολλά-
Έπειτα στο σχολείο, στις παρέες μας, στις αλάνες- γιατι δε διαβασες,γιατι μιλας με το διπλανο σου,γιατι δεν εδωσες πασα, γιατι την πεφτεις στη μαρια,γιατι γελας-
Και φυσικά αυτό συνεχίζεται ως τώρα, στους χώρους εργασίας, στις σχέσεις- γιατί δε προλαβες την ημερομηνία,γιατι δε πήρες τον προμηθευτή,γιατί άργησες,γιατί δε με πήρες τηλέφωνο, γιατί την κοιτάς αυτή, γιατί δε μου λες σαγαπω--
Πάντα όμως υπάρχουν κάποια γιατί που ναι βαριές αλυσίδες για μας,αποτελούν σκιά στο παρελθόν μας.....Παρακάτω θα γράψω μερικά από αυτά που μου απεύθυναν και με πόνεσαν
1. Γιατί δε μου πες την αλήθεια?
2. Γιατί δε κάνεις κάτι να με καταλάβεις?
3.Γιατί δε παραδέχεσαι πως σκέφτεσαι ακόμα εκείνη?
4.Γιατί έτρεχες?
5.Γιατί να είσαι τόσο καλός και να μη μου δίνεις αφορμή να φύγω?

Και κάποια που είπα κ δεν πήρα απάντηση , ξέρω όμως πως προκάλεσαν σκέψη και πόνο
1.Γιατί δε με κοιτάς στα μάτια πια?
2.Γιατί φτάσαμε ως εδώ, αφού ξέρουμε και οι δυο τι θέλουμε?
3.Γιατί ρε φίλε απαιτείς?
4.Γιατί μου τα λες όλα αυτά?
5. Γιατί δεν είσαι εδώ,πλάι μου αφου αυτό θες?

Περιμένω τα δικά σας γιατί....

Δεν υπάρχουν σχόλια: