Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Ήθελα....

5 γράμματα, μια λέξη και όμως θα μπορούσαν να ακολουθήσουν άπειρες διαφορετικές συνέχειες
Αυτή η λέξη είναι αρκετά σκληρή γιατί ουσιαστικά φανερώνει από μόνη της την απογοήτευση, τη διαφορετική βούληση, το χαμένο όνειρο και πάρα πολλά γιατί....
Ήθελα......

Είναι το ίδιο το παρελθόν που μας κυνηγά και αποτελεί τη σκιά μας...Ένα εσωτερικό βάρος και μια απραγματοποίητη ευχή, ένας αβάσταχτος καημός....
Ήθελα.......

Κάθε άνθρωπος ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, θρησκείας, περιουσιακής κατάστασης την έχει ψελίσει ή φωνάξει αρκετές φορές. Το χειρότερο όμως είναι πως όσο μεγαλώνουμε τόσο πιο πολλές φορές τη λέμε....Είναι ελάχιστοι αυτοί που ελαχιστοποιούν τη χρησιμοποίηση της...
Ήθελα.......

Ούτε εγώ αποτελώ εξαίρεση βέβαια, σχεδόν κάθε βράδυ , αναλύοντας τη μέρα που φεύγει, αναπολώντας τους μήνες που χάνονται και σκεπτόμενος τα χρόνια που σβήνουν τόσο γρήγορα, ψιθυρίζω όλο και πιο συχνά....#
Ήθελα.......
να είχα άλλο όνομα, να ξαναζούσα τα ανέμελα χρόνια της παιδικής ηλικίας στο
σχολείο, να κλώτσαγα πάλι την μπάλα στις αλάνες
Ήθελα.......
να έκανα πιο πολλές ¨αταξίες¨ με τους συμμαθητές μου, να ξανανιώσω τη μαγεία
της πρώτης επίσκεψης στο σινεμά, να ξαναχαμογελώ τόσο συχνά όπως τότε.
Ήθελα.......
να ξαναβιώσω το άγχος της εξεταστικής στο πανεπιστήμιο, να ξαναπαθιαστώ
με την ομάδα, να διαφωνήσω και πάλι με αντίπαλες φοιτητικές παρατάξεις και να διαδηλώσω για ότι πιστεύω
Ήθελα.......
να νιώσω πάλι το σκίρτημα του πρώτου φιλιού,να σε γνώριζα πάλι από την αρχή
να μπορούσα να διορθώσω τα λάθη μου, να ήμουν πιο πολλές ώρες μαζί σου τότε,
να κάναμε πράγματα που θέλαμε και ονειρευτήκαμε, να σε κράταγα πάλι
αγκαλιά και να βλέπαμε ταινίες, να ξαναμαλώσουμε και μετά να το μετανοιώνω
να μου λες σε αγαπώ κάθε στιγμή, να σε κοιτώ στα μάτια όπως την πρώτη νύχτα
μας, να σου δείχνω κάθε λεπτό πως μόνο για σένα ζώ.......

Μα πιο πολύ από κάθε τι θα ήθελα να σουν τώρα πλάι μου και να σου έλεγα

πόσο σε θέλω καθώς θα ταξίδευα στην αγκαλιά σου!

1 σχόλιο:

Dimitris είπε...

Αχ!!Πόσες φορές πράγματι συντασσουμε δευτερεύουσες βουλητικές προτάσεις προτάσεις με ρήμα εξάρτησης το "ΗΘΕΛΑ"...Δυστυχώς όμως εκ του αποτελέσματος επιβεβαιώνονται οι στίχοι του μεγάλου ποιητή Δ. Σταρόβα "...τι μαλακίες ειναι αυτές,που θες για να γουστάρεις,μπορείε να θέλεις ό,τι θές, τ' αρχ...ια μου θα πάρεις"