Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Πάλι

Πάλι δεν άντεξα....
Πάλι κοίταξα πίσω μου, όχι απο φόβο μα μάλλον απο πόθο

Πάλι πόνεσα μα αναζήτησα το αντίδοτο
Πάλι κάνω λάθη θαμου πουν
Πάλι θα το παραδεχτώ, έτσι γιατί φοβάμαι να κυνηγήσω το όνειρο

Πάλι έψαξα τη μουσική να με βγάλει απο το αδιέξοδο
Πάλι με βύθισε στη λίμνη της μνήμης
Πάλι με έσωσε η οθόνη μου, μα ως πότε άραγε?
Πάλι οι ερωτήσεις με πνίγουν

Πάλι χάνω το δρόμο
Πάλι με συντροφεύει το φεγγάρι
Πάλι μου σφυρίζει η μοίρα
Πάλι ακούω τη φωνή σου, μακρινή μα καθαρή
Πάλι στέκεται η ελπίδα απέναντι μου....

Πάλι δε ξέρεις τι θες και ας σε θέλω εγώ
Πάλι μέσα σου με ψάχνεις και ας χάνομαι εγώ
Πάλι οι σκέψεις μας ενώνονται σε στιγμές παλιές
Πάλι δακρύζουν οι δικές μας πληγές
Πάλι σε σκέφτομαι, σε θέλω πάλι
Πάλι σε ξεχνώ ,το όνομά σου ζάλη.

5 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Ine oi pio vathies sou skepseis. Den nomizo pos xoraei sxolio se aftes.Tha sou paratheso mono ena poiima tis K.Dimoula:
"Χαμένα πάνε εντελώς τα λόγια των δακρύων.
Όταν μιλάει η αταξία η τάξη να σωπαίνει
―έχει μεγάλη πείρα ο χαμός.
Τώρα πρέπει να σταθούμε στο πλευρό
του ανώφελου.
Σιγά σιγά να ξαναβρεί το λέγειν της η μνήμη
να δίνει ωραίες συμβουλές μακροζωίας
σε ό,τι έχει πεθάνει."

Kali 'anarrosi'!...

Christina Noe είπε...

Kali kataspri mera!Elpizo na tin xerese brosta apo tzaki me mia koupa kafe ki oxi sto grafio!

Tha ta xanapoume

C.N.

Aurangel είπε...

Καλημέρα Γιαννάκη,
Κοιτάζοντας τα ποιήματά σου και λίγο πριν κοιτάξω το προφίλ σου, θα έπαιρνα όρκο ότι είσαι καρκίνος με όλη αυτήν την ευαισθησία που σε διέπει.
Τι άλλο να πω...απ'το να συνεχίσεις να μας τονίζεις μέσω των κειμένων σου, ότι υπάρχουν ευαίσθητοι άνθρωποι.

Δυστυχώς εκλείπει στις μέρες μας.
Angel kiss

Christina Noe είπε...

Δεν μου είπες αν σου άρεσε το ποιήμα!

C.N.

Dimitris είπε...

Kapoioi terastioi poihtes exoun thn atyxia na egklwvizontai se dysanaloga mikra swmata.Ki omws to phgaio talento tous metousiwnei,tous anadeiknyei,tous megistopoiei,tous kanei na fantazoun gigantes mprosta se adynamous poihtika nanous...Sygklonistiko dhmiourghma,mesto nohmatwn,me pyknogrammeno,pou ,ila apeutheias stis psyxes twn anagnwstwn.