Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ω τι φίλοι !!!!

Κάποιος με ρώτησε πρόσφατα αν πιστεύω στη φιλία...
Χαμογέλασα...νιώθω περήφανος γιατί ξέρω πως σε αυτό το τομέα μπορώ να απαντάω δίχως σκέψη θετικά...
Στα 28 χρόνια που έχω ζήσει ως τώρα, μπορώ να θυμηθώ αρκετά άτομα απο το παρελθόν που υπήρξαν φίλοι μου, μα μπορώ άκοπα να απαριθμήσω πολλά περισσότερα που θεωρώ κοντά μου, φίλους μου αυτή τη στιγμή, που ξέρω πως αν σηκώσω το ακουστικό και τους ψάξω θα είναι εκεί να με ακούσουν και να με στμβουλέψουν.....επίσης υπάρχει και ένας πιο μικρός πυρήνας απο φίλους και φίλες που θα μπορούσαν να με δεχτούν σπίτι τους ή να πάμε για ένα ποτό τώρα, απλά χρειάζεται να το ζητήσω, να τους πω οτι θέλω τη βοήθεια τους και θα σπεύσουν...
Γνωρίζω πως δεν είναι πολλοί αυτοί που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με εμένα, μα σας παρακινώ να μη διστάσετε, ανοίξτε τη ψυχή σας σε ορισμένους που θα κρίνετε οτι αξίζουν..
Δε θα βγείτε χαμένοι ακόμα και αν κάποια φορά πληγωθείτε απο φίλο ή ανταλλάξετε κουβέντες...
Η ψυχική ισορροπία και η βοήθεια απο την απόκτηση φίλων είναι ανεκτίμητης αξίας , όπως και η ικανοποίηση απο το να ξέρετε πως κάπου εκεί έξω υπάρχουν άτομα που σας σκέφτονται και σας χρειάζονται παράλληλα, πως μπορείτε ορισμένες φορές να τους κάνετε να ξεχάσουν, να τους βοήθησετε....μη φοβάστε να εμπιστεύεστε τους ανθρώπους γύρω σας....
Κλείνοντας απλά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους είναι φίλοι μου, εκείνους που θεωρώ κολλητούς και για όσους δε με ξέρετε σας διαβεβαιώνω πως μπορεί άνετα να υπάρξει και φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας...οι φίλοι μου ίσως είναι και λίγοτεροι αυτή τη στιγμή απο τις φίλες μου...
Ανεξαρτήτως φύλου πάντως ευχαριστώ και πάλι κάθε φίλο...είμαι περήφανος που υπάρχετε και πάντα στη διάθεση σας....

3 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Ise poli tixeros pragmatika an exeis esto ki enan alithino filo.Alla distixos ta viomata mas mas exoun kani kaxipoptous.Ine diskolo na vris kapion na sou sibarastekete sta diskola ma na ine ekei kai stis xares.Axizi tin prospathia pantos!!!

Dimitris είπε...

An kai diafwnw sto oti mporei na yparksei filia anamesa se atoma diafoertikou fyllou xswris na ypolanthanoun erwtika aisthmata apo th mia h thn allh pleura....parakalw gia ta osa anafereis sthn teleutaia paragrafo

giannis είπε...

1-exo apodeiksei oti isxyoun ayta pou isxyrizomai k to ksereis gt den einai mia periptosh mono...isos sth arxh na niotheis kapoia pramata ma meta sbhnontai ola dimitri k menei h filia sketh...
oso gia to parakalo sou to dexomai fysika k elpizo na synexistei h filia mas an k blepeis oti tora teleytaia skliraino th stash se kapoious pou ekmetalleyontai th kalosynh kthn ypomonh mou