Τρίτη 20 Μαΐου 2008

ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ? ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ?

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ.....ΜΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΛΛΑ

ΜΗ ΡΩΤΑΤΕ ΤΙ, ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΠΕΣΕΤΕ

ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΒΑ , ΝΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ, ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΩ

ΕΛΠΙΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΒΡΩ....

ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ....

ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΟ

ΧΑΜΟΓΕΛΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

ΠΟΣΗ ΧΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΡΜΑ

ΤΟΣΗ....ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΜΕ ΣΩΣΕΙ....

ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΦΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ

ΜΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΛΑΜΠΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ

ΕΡΧΕΤΑΙ....ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ????? ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΡΑΓΕ ????

ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΩΣ ΤΟΤΕ??? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ????

7 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

θα αντέξεις...και να ξέρεις πως οι καλοί φίλοι είναι πάντα δίπλα σου έστω και στην αλλή άκρη του κόσμου

giannis είπε...

klosti mou nasai kala ....
einai kapoies meres opos today pou ftanoume sta oria mas...anteksa ma de ksero thn next time...kt tha kano lathos, kapoia lathos antidrash, sumperifora...
isos na bgei k se kalo...gia mena , gia allous....?????

diskoli nixta

Ανώνυμος είπε...

Nα'χεις υπομονή Γιάννη,τα καλά έρχονται και καμιά φορά εκεί που δεν τα περιμένεις,οπότε μη χωλοσκάς..να γεύεσαι τη ζωή που μας δόθηκε απλόχερα και την κάθε στιγμή της.Πάντα θα υπάρχει κι ένας καλός φίλος στο πλάι.
Την αγάπη μου.

Υ.Γ Κάποια στιγμή θα γράψω κάτι τι σαν μυθιστόρημα που μου είχες τονίσει,δεν σε ξεχνώ..

elf είπε...

Εγώ νοιάζομαι. Και σου στέλνω μια μεγάλη, φουσκωμένη, λαμπερή καλημέρα για να πορευτείς σήμερα και αύριο και μεθαύριο. Κι αν θες να ξεσπάσεις, πράγμα υγιές και χαλαρωτικό, έλα στο μπλογκ μου και κράξε με ανελέητα. Ή γράφε όμορφα, οργισμένα και απελευθερωτικά κείμενα. Φιλιά, καλέ μου, καλοκαίριασε και όλα φτιάχνουν από μόνα τους.

Christina Noe είπε...

Dokimase ta oria sou...Bori na ekplixis ton eafto sou!

Dimitris είπε...

Θα αντέξεις....δυστυχώς ίσως για κάποιους από εμάς...θα αντέξεις,σαν κατσαρίδα μετά από πυρηνικό ολοκαύτωμα...
Χιχι.Πλάκα κάνω σύντροφε.Θα αντέξεις γιατί πρέπει,γιατί μπορείς,γιατί θέλεις....διάλεξε εσύ το γιατί...το αποτέλεσμα ίδιο θα είναι.

giannis είπε...

1- kamelia euxaristo poly...grapse gia na taksidepso makria apo ta asxima
2-gt re elf na krakso sto blog sou???
ase na dakrizo sto diko mou.....

3- sinexos me ekpliseis noe...an testaro ta oria mou pithanon na xaso polla, k na spaso ta oria pollon giro mou kde to thelo gamoto

4-arage dimitri posoi theloun na mhn antekso ktha xaroun an spaso??