Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

ΡΕΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ

Στίχοι: Αντώνης Βαρδής & Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου
Άλλες ερμηνείες: Αντώνης Βαρδής


Κάποτε έχτιζα ένα όνειρο τη μέρα,
τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Κάποτε κοίταζα τον ήλιο μες στα μάτια
κι αυτό τον ήλιο μου τον κάνανε κομμάτια,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Τώρα ο ουρανός δε με φοβίζει όσο κι αν βρέχει,
τώρα η ελπίδα μου ταυτότητα δεν έχει,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου,
κι ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω.

Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια,
αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγω, φεύγω,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα,
τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα,
φεύγω, τώρα φεύγω.

θέλω να ζήσω τη ζωή μου έξω απ' τα μέτρα,
τώρα που σκλήρυνε η καρδιά μου σαν την πέτρα,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Τώρα ο κόσμος και οι φωνές δε με τρομάζουν,
τώρα τα χέρια μου ένα σύνθημα χαράζουν,
φεύγω, τώρα φεύγω, φεύγω, τώρα φεύγω.

¨¨ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ, ΝΑ ΘΑΒΟΥΝ ΒΑΘΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΩΝ, ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΟ ΕΣΥ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ, ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΠΟΥ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗ ΖΩΗΣ,
ΣΕ ΕΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ , ΠΟΥ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ, ΠΟΥ ΓΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΚΛΑΙΜΕ....ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΙΓΥΡΩ.....ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΣΑΣ, ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΩΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΥΠΕΡΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΣΑΣ.....ΚΑΘΙΣΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΤΕ ΜΕ ΜΑΣ ....ΜΑ ΟΣΟ ΔΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΟ ΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΣΑΣ...
ΑΝΤΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ .....ΠΑΙΡΝΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ....ΤΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΤΗ ΠΕΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΘΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ.....ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΛΠΑΡΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑ....ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΨΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΦΥΤΟΖΩΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ....ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ, ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ....ΑΠΟ ΣΑΣ ΦΕΥΓΩ....¨¨

5 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

μου ταιριάζει αυτό το τραγούδι και εγώ σήμερα έφυγα!!!
καλό μήνα!!!

Christina Noe είπε...

Δύσκολο στρατόπεδο διάλεξες...Σαν ομοϊδεατισσα σου μιλάω..Η πιο σωστή απόφαση είναι αυτή κι η εφαρμογή της στόχος για καλύτερη ποιότητα ζωής.
Καλημέρα!

giannis είπε...

klosti mou makari na ekanes to sosto k better gia sena...

noe mou prepei na dialegeis stratopoedo poy k pou an k de maresoun oi exthropraksies ,,,ma blepo kapoioi zoun mono gia tetoia....\\

Dimitris είπε...

Τις κρύες γυναίκες που με χαϊδεύουν,

τους ψευτοφίλους που με κολακεύουν,

που απ' τους άλλους θεν παλικαριά

κι οι ίδιοι όλο λερώνουν τα βρακιά,

σ' αυτήν την πόλη που στα δυο έχει σκιστεί,

τους έχω βαρεθεί....

Σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,

τους έχω σιχαθεί.

giannis είπε...

konteya na ksexaso to song dimitri...
diaxroniko