Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΚΡΗ


Σε θυμάμαι

Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χρήστος Δάντης
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας


Απόψε βγήκε η σελήνη
στους δρόμους σαν τρελή κι εκείνη
και με δυο μάτια δακρυσμένα
μου είπε πως δεν τη ρωτάς ποτέ για μένα

**Αρχισε να δυσκολευει το παιχνιδι
χαμενοι δρομοι, απεγνωσμενεσ φωνες
αναζητησεις,ματια παραπονεμενα
ξεχνας υποσχεσεις και κοινες πορειες**

Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο

** Αποριες και σκεψεις αδιεξοδες και ανεξοδες
απαντησεις ανωφελες,ανοητες,υποθετικες
στο σκοταδι της σιωπης σου, ακουω ακομα
τη καρδια σου να δηλωνει παρον**

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

**παντα εδω, ακομα και πριν γεννηθω,
στο αιμα μου, μεσα σου, εγω,εσυ
τιποτα δε με φοβιζει μονο η αδιαφορια
η δηθεν και ψευτικη, η αμυνα σου
παντα εδω, ακομα και στο φεγγαρι να πας
για μιαν ανασα μονο θα με ξεχνας**

Δε λέει η νύχτα να χαράξει
μα η καρδιά μου θα σε ψάξει
μεσ΄του μυαλού μου τις κρυψώνες
εκεί που ζούνε οι αγάπες στους αιώνες

**Λογια και σωμα ηταν ενα
τωρα ξεχωριζει ο πονος και το δακρυ
και αν υπαρχει προσκαιρο χαμογελο μη γελιεσαι
ξερω και ξερεις παντα με αγαπας και αγαπιεσαι

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο

** Αναρωτιεμαι μα την απαντηση τη ξερω,
ισως ρωτω γιατι μαρεσει να απαντω
ισως δοκιμαζω για παντα να χαθω
ισως παλι να σε καλω να δεις τα ματια μου
εκεινα που θα σε ακολουθουν για παντα
η μνημη του αιματος ειναι ανεξιτηλη
η αγαπη η δικια μου παντοτινη

ΥΓ. ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΜΙΚΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: