Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Να ξερα μονο τι θες

Σ' έχω δε σ' έχω

Στίχοι: Λία Χατζοπούλου
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης



Σ' έχω δε σ' έχω, σε κρατώ δε σε κρατώ
Ελπίζω δεν ελπίζω
Σε ονειρεύομαι

** Γυναικα κλασικη, μπερδευεις τον κυνηγο, θηραμα και θυτης μαζι
δε μπορω να σε πιασω, δε μπορεις να ξεφυγεις, χαμογελας με ναζι
τη μια καστρο απορθητο την αλλη περασα την πυλη**

Είσαι δεν είσαι πάλι αυτή που με καλεί
Μένω δε μένω πάλι μένω απ' την αρχή
Ελπίζω δεν ελπίζω
Σ' ονειρεύομαι

** Αναρωτιεμια τι παιχνιδι παιζεις, με φωναζεις να ρθω να σε βρω
η μηπως στην ερημο ψαχνεις για νερο...
το δρομο μας λεω εχουμε παρει που οδηγει σε οαση ομορφη
μα αξαφνα αλλαζεισ μονοπατι, της γοητειας σου γινατι

Γίνεσαι φωτιά κι αέρα, νερό κι αέρας, φωτιά
Μες τα χέρια μου κοιμάσαι χάνεσαι μετά

** Εισαι εσυ τα παντα, με καις και με δροσιζεις, ελπιδα με γεμιζεις
τι να θυμηθω και τι να ξεχασω,το χαδι σου ειναι κολαση
παραδεισος ειναι η ματια σου....ανεμος εισαι που παει κ ερχεται

Σ' έχω δε σ' έχω, πάντα εσύ με οδηγείς
Μπαίνω δε μπαίνω στ' αδειανό μιας φυλακής

** Τελικα εισαι η οδηγος μου, πουθενα δε παω μονος μου
ονειρο απατηλο πως εγω μας οδηγω, εσυ σαι το αφεντικο
δε με φοβιζει το κενο που μπορει να καταληξω
τιποτε δε συγκρινεται με των ματιων σου την αυγη

Σ' αγγίζω δε σ' αγγίζω
Σε ονειρεύομαι
Ελπίζω δεν ελπίζω
Σ' ονειρεύομαι

** Χαος θα ειναι η φυγη σου, θησαυρος η κατακτηση σου
ακουμπησες στο στον ωμο μου, ετοιμη για να σαλπαρουμε
μα φοβαμαι μην πεσεις στη θαλασσα μονη σου κ πνιγεις
ελπιζω αγκαλια μου να σε παρω , δεν ελπιζω ομως τις ωρες του ανεμοστροβιλου σου
το ονειρο που ρθες και χτες βραδυ , ξυπνησε και ερχεται συντομα να σε συνεπαρει
μη φοβηθεις ψυχη μου, σε ποθω οπως δε ποθησα ποτε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: