Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΠΛΑΙ ΤΗΣ, ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ

 Ο ήλιος είχε αρχίσει εδώ και λίγη ώρα να μπαίνει απρόσκλητος απο τις γρίλιες του παντζουριού, οπότε εγώ είχα βρει την ευκαιρία να αφήσω το βλέμμα μου να πλανιέται πάνω της. Κοιμόταν εκεί πλάι μου, θαρρείς και βγαλμένη από τα πιο παράτολμα όνειρά μου. Μπρούμυτα καθώς συνήθιζε να αφήνεται στην αγκαλιά του Μορφέα , σου έδινε την εντύπωση πως είχε χαθεί βαριά στου ύπνου το πηγάδι. 

Τα μαλλιά της ανάστατα , κάλυπταν τον υπέροχο λαιμό της, ενώ το μαύρο νεγκλιζέ είχε μαζευτεί ψηλά στη μέση της, αφήνοντας ακάλυπτο όλο το κορμί της από εκεί και κάτω. Ακόμα και μέσα στο ημίφως ήταν τόσο καθαρό το σοκολατένιο της δέρμα. Άφησα το χέρι μου να πετάξει πάνω απο τους μηρούς της, δίχως να τους αγγίξει, οι πόροι στους γοφούς της ως μαγνητικά πεδία έλκυαν την παλάμη μου. Μα άντεξα και απλά ένιωσα την αύρα του ζεστού κορμιού της να αιωρείται , αύρα γυναίκας απο τις λίγες. Γυναίκας που για να τα καταφέρεις να γευτείς τους υπέροχους χυμούς της έπρεπε πρώτα να διανύσεις επιτυχώς τα αβάδιστα μονοπάτια στις ατέρμονες γωνιές του εγκεφάλου της..... Είχε πάρει καιρό και βγήκα ζωντανός από αυτό το ταξίδι... Η μήπως δε τα κατάφερα κι όλο αυτό που ζούσα ήταν σε κάποιο θέρετρο του παραδείσου?

Εκείνη ένιωσε τα μάτια μου πάνω της , πως θα μπορούσα εξάλλου να της ξεφύγω .... 

<< Καλημέρα ψυχή μου....>> τεντώθηκε , γύρισε προς το μέρος μου, χαμογέλασε , πιο όμορφη από ποτέ ακόμα και με τους μαύρους κύκλους του πρωινού να σχηματίζονται στο πρόσωπό της.

Σάστισα , τελικά μάλλον πρέπει να βρέθηκα στον Παράδεισο και να μη θυμάμαι τίποτα .....

Ανασηκώθηκε άξαφνα κι έκατσε στην άκρη του κρεβατιού, βγάζοντας με αργές αισθησιακές κινήσεις το νεγκλιζέ ..... ίσως να ήταν μάγισσα σε κάποια παλιά ζωή της..... ή μπορεί και σε τούτη τη ζωή να αποφάσισε να ζήσει αυτό που πραγματικά έκρυβε επιμελώς ....μια γυναίκα που αξίζει να την λατρέψεις, να την απογειώσεις , μια γυναίκα με πάθη....

Μόλις πέταξε από πάνω της το σατέν νεγκλιζέ ,πήρε ένα μικρό κλάμερ απο το κομοδίνο , ύψωσε τα χέρια της και με αποφασιστικές σίγουρες κινήσεις μάζευε τα μαύρα μαλλιά της ....

Ένα παράξενο ορθογώνιο σχημάτισαν τα χέρια της με την πλάτη , μια  εικονική κατασκευή  που ήθελα να μπω μέσα της και να αγγίξω κάθε της πτυχή , εσωτερική κι εξωτερική... Το πλούσιο στήθος της έστεκε αγέρωχο μακριά από κάθε  υφασμάτινη καταπίεση ....με τις ρόγες της να έχουν φουσκώσει από την πρωινή δροσιά . 

Πλησίασα και της έδωσα ένα απαλό φιλί στον σβέρκο , ήταν από τα αγαπημένα της σημεία  κι ας την αφόπλιζαν σε μεγάλο βαθμό.. Έβγαλε ένα μικρό αναστεναγμό και συνέχισε να στρώνει σε κότσο τα μαλλιά της... 

Κοιτούσα αυτό το έργο τέχνης που κοσμούσε το υπνοδωμάτιο μου....τα μικρά δρομάκια που υπήρχαν στην τεντωμένη πλάτη της μου θύμισαν την χτεσινή βόλτα μου πάνω τους...μέσα τους....η ευωδιά της είχε μεθύσει  την ψυχή και το κορμί μου.... Πλανεύτρα.... Μια μελαχρινή ονείρωξη....Μια σοκολάτα απο σπάνιους κόκκους κακάο....Μια γυναίκα που αξίζει να διεκδικήσεις...να καταστραφείς....να γευτείς ακόμα κι αν στην αρχή νιώθεις ένα πικρό δηλητήριο να χαιδεύει τον ουρανίσκο σου...

Ένας πίνακας ζωγραφικής φτιαγμένος από τα καλύτερα πινέλα του κόσμου....

<< Θέλω να σε βγάλω μια φωτογραφία, όπως είσαι τώρα >> της ψιθύρισα 

<< Γιατί ? δεν πιστεύεις πως είμαι εδώ ? Θες αποδείξεις ?>>  ρώτησε περιπαιχτικά...

<<  Θέλω να δω αν μπορεί τόση ομορφιά να εγκλωβιστεί σε ένα κλικ...>>

Χαμογέλασε, τέντωσε κάθε μυ του κορμιού της κι αφέθηκε να θαμπώσει το φακό της κάμερας όπως είχε κάνει με το δικό μου βλέμμα....

Ήταν μια φωτογραφία ερωτική μα όχι πρόστυχη, αισθησιακή μα όχι προκλητική, όμορφη, γοητευτική 

απο εκείνες που θα τοποθετούσες εξώφυλλο σε γυναικεία περιοδικά για να διαφημίσεις ένα πανάκριβο 

 άρωμα....Μια ωραία γυναίκα με ταπεραμέντο, ένα μοιραίο θηλυκό με καμπύλες εντός κι εκτός...

Εκείνη την στιγμή που την απαθανάτισα , μια πεταλούδα πέταξε απο το πουθενά μέσα στο δωμάτιο..




Δεν υπάρχουν σχόλια: