Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΟ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ

ΕΧΕΤΕ ΝΙΩΣΕΙ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΠΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΡΟΤΑ.....

ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΜΠΗΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ....

ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΩΤΟΣ ΕΓΙΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΡΧΙΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...Η ΑΥΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ....

ΑΜΕΣΩΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΛΙΓΑΚΙ ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥ...ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΗΣ ΤΥΧΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΓΕΝΙΚΑ...ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΖΗΤΩ.....

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΣΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ Κ ΑΠΛΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ...
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΩ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ..

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

2 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

πολύ χαίρομαι που σου πάνε καλά όλα. Το έχω νοιώσει και εγώ κάποιες στιγμές τις ζωής μου να αλλάζουν όλα προς το καλύτερο.
Καλό σαββατοκύριακο να έχεις, να περάσεις πολύ όμορφα και να ζήσεις έντονα.

elf είπε...

Μ' αρέσει αυτή η ψυχολογία!!!
Μα πού την ψώνισες μ' αυτόν τον παλιόκαιρο;
(Έχω κλειστεί μέσα Σαββατιάτικα και γκρινιάζω)
Έτσι να περνάς. Και να μας ενημερώνεις να χαιρόμαστε!